ריצוף אפוקסי במוסכים – לבטיחות העובדים

עולם הרכב והסכנות הטמונות בו

בדרך כלל שמגיעים למוס אין אווירה טובה ברקע. ככל הנראה משהו התקלקל ברכב ואנחנו נצא בעלות כספית שיכולה להיות גבוהה למדי וגם כל האווירה של המכונות והכלים הכבדים לא עושים לנו טוב. עבדוה במוסך לא נראית קשה רק ללקוחות, מדבור בסביבת עבודה לא פשוטה וכלים שיכולים להיות מסוכנים כוללים משטחי הרמה וכלי עבודה לא קלים. כדי ליצור מוסך עמיד וחזק יש צורך בשימוש בחומרים איכותיים שיענו לכל הבעיות שיש למוסך. במוסך יש סכנת החלקה תמידית, סכנת הרס לאורך זמן בגלל המכוניות הרבות והכלים שנמצאים בו ויחד עם זאת שמנים רבים שיכולים לחלחל לרצפה להרוס אותה. ציפוי אפוקסי פותר את כל אלו ביתר קלות והוא הפתרון הטוב ביותר.

ציפוי אפוקסי במוסכים: למה זה טוב?

  • מוסך בנוי ברובו מבטון אך על הרצפה שלו ציפוי אפוקסי יעשה את ההבדל. האפוקסי הוא חומר איכותי מאוד שלמרות ההתקנה היחסית מהירה שלו הוא עמיד לאורך שנים ארוכות. ציפוי אפוקסי דורש מכם רק יומיים עד שהרצפה תהיה מוכנה ולאחר מכן תרוויחו רצפה איכותית שלמרות עשרות אם לא מאות מכוניות שעוברות בה ביום, עם כלים עבדים ועובדים רבי שמכבידים עליה, היא תישאר אחידה ושלמה.
  • במוסך יש שמנים רבים שיכולים להיות מסוכנים מאוד לנפילות והחלקות של עובדים. ברגע שיש עבודה אינטנסיבית כמו במוסך, בה מרימים כלים כבדים שיכולים להיות חדים ומסוכנים, עולה הצורך ברצפה שאינה מחליקה. ציפוי אפוקסי מספק חיכוך הולם שמונע החלקות ובמוסך זה יכול להציל חיים.

רצפת אפוקסי למוסך

רצפת אפוקסי מתנקה בפשטות

גם אם מותקנת רצפת אפוקסי עבה למדי וגם אם מדובר על רצפת בטון עם ציפוי אפוקסי דק, הרווח שלכם יהיה למשך שנים ארוכות. ציפוי אפוקסי נותן אפשרות לניקיון קל בהרבה מניקיון של כל משטח אחר. רצפת האפוקסי היא רצפה ללא מרווחים כמו רצפת בטון או אספלט ולכן קל מאוד לנקות את כולה בלי בעיה. בעבודה בסביבה כמו מוסך יש חשיבות רבה לניקיון הפשוט לא רק בגלל הלקוחות שמגיעים ורוצים סביבה שנראית רצינית ומסודרת אלא גם לעובדים שיכולים לסכן את עצמם מאוד בנפילה או בעבודה מלוכלכת יותר.